براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 همایش دهیاران بخش مرکزی اهواز با اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز در سالن اجتماعات اداره ناحیه 4 اهواز برگزار گردید 

در این جلسه آقای خمیسی ریاست محترم اداره ناحیه 4 اهواز ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشکر از حضور پر شور دهیاران در این همایش از آنان خواست که تعامل خود را با اداره آموزش و پرورش ناحیه بیشتر کرده و جهت ایجاد محیطی مناسب برای دانش آموزان مناطق محروم همکاری و مساعدت لازم داشته باشند .

دراین جلسه نیز آقای تریکان معاون معاون امور اداری و پشتیبانی از کمک دهیاران به پروژه مهر پارسال تقدیر و تشکر کردند و از آنان درخواست کردند که مانند سال پیش همکاری بیشتری با اداره داشته باشند خانم موسوی ریاست اداره نهضت سوادآموزی هم نکات لازم در خصوص کلاس ها و جذب افراد بیسواد ارائه دادند و در پایان دهیاران مشکلات روستاهای خود را با مسئولین اداره مطرح نموده که از طرف مسئولین مورد استقبال قرار گرفت و مقر گردید که درخواست دهیاران بررسی و همکاری لازم انجام گیرد در پایان از دهیاران روستاهای الباجی و بروایه یوسف  آقایان صباح باجی و حسن زاده بدلیل تعامل با نهضت سواد آموزی و تشکیل چندین کلاس برای افراد بیسواد روستاهای خود تقدیر و تشکر گردید.



:: موضوعات مرتبط: فعاليتهاي فرهنگي , ,
:: برچسب‌ها: همایش دهیاران و آموزش و پرورش , ناحیه 4 اهواز , پروژه مهر مدارس , اغاز سال تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 1842
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : روابط عمومی دهیاری الباجی
ت : پنج شنبه 3 مهر 1393

به مناسبت بازگشایی مدارس و روز روستا هرس کردن درختان معابر سطح روستا توسط دهیاری انجام گرفت

+تصاویر



:: برچسب‌ها: هرس کردن درختان , دهیار الباجی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : روابط عمومی دهیاری الباجی
ت : پنج شنبه 3 مهر 1393

جلسه هیئت مدیره تعاونی دهیاران بخش مرکزی اهواز مرداد ماه سال جاری در روستای الباجی در محل دفتر دهیاری الباجی برگزار گردید .

در این جلسه که تمای اعضای هیئت مدیره حضور داشتند ابتدا حاج فرحان غبیشاو ی مدیر عامل تعاونی در خصوص لزوم هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر بین اعضاء ، تمرکز بر هدفهای اصلی تعاونی ، تاکید بر نقاط قوت و رفع نقاط ضعف موجود ،تشریح اقدامات انجام شده و پروژه های در حال اجرا و تصمیمات آتی تعاونی سخنانی چند ایراد فرمودند. در ادامه جلسه آقای صباح باجی دهیار روستای الباجی و همچنین ریئس هیئت مدیره تعاونی دهیاران ضمن عرض خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه ، تسریع در اجرای پروژه عمرانی ، لزوم هماهنگی و تعامل سازنده بین تمامی دهیاران و اعضای تعاونی ،رفع موانع موجود و تکمیل عضویت دهیاران در تعاونی را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.



:: موضوعات مرتبط: فعاليتهاي فرهنگي , جلسات مجمع دهياران مسير الهايي , ,
:: برچسب‌ها: تعاونی دهیاران بخش مرکزی , دهیاری الباجی , الباجی , بخشداری مرکزی ,
:: بازدید از این مطلب : 1778
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : روابط عمومی دهیاری الباجی
ت : دو شنبه 26 مرداد 1393

تابلوی مشخصات روستای الباجی نزدیک  ورودی دوم روستا  به سمت اندیمشک توسط دهیاری الباجی نصب گردید

 

 



:: موضوعات مرتبط: معرفي روستا , فعاليتهاي فرهنگي , جدیدترین اخبار , ,
:: برچسب‌ها: روستای الباجی , دهیاری الباجی , تابلوی مشخصات , الباجی ,
:: بازدید از این مطلب : 2837
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : روابط عمومی دهیاری الباجی
ت : سه شنبه 16 مرداد 1393

گردهمایی آموزش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی (محور بزرگراه اهواز - اندیمشک) توسط فرماندهی پلیس راه اهواز -اندیمشک تیر ماه 93 در روستای الباجی برگزار گردید.



:: موضوعات مرتبط: فعاليتهاي فرهنگي , جدیدترین اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پلیس راه اهواز اندیمشک , گردهمایی , دهیاران و شوراهای اسلامی , روستای الباجی , الباجی ,
:: بازدید از این مطلب : 1711
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : روابط عمومی دهیاری الباجی
ت : سه شنبه 29 تير 1393

شنبه سی و یکم خرداد 1393


جواد كاظم نسب: مسئولين به گازرساني روستاها رسيدگي كنند

رييس شوراي شهرستان اهواز با اشاره به كمبودهاي موجود در راستاي خدمات رساني به روستاها بويژه در حوزه گازرساني ابراز اميدواري كرد مديرعامل جديد شركت گاز خوزستان بيش از گذشته به وضع گازرساني روستاها رسيدگي كند.

به گزارش روابط عمومي شوراي شهرستان اهواز، جواد كاظم نسب الباجي با اشاره به جلسه اعضاي شوراي شهرستان اهواز با آيت الله حيدري نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري و حسيني نژاد مديرعامل شركت گاز استان گفت: اين جلسه در خصوص وضعيت گازرساني به روستاهاي شهرستان اهواز و پيگيري مشكلات موجود برگزار شد. وي گفت: نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در اين جلسه به محروميت هاي بيشمار روستاهاي شهرستان اهواز اشاره كرد و از مسئولين شركت گاز استان خواست نسبت به رفع مشكل گاز روستاييان اقدام عاجل صورت گيرد.

كاظم نسب الباجي با اشاره به مشكل گازرساني به روستاهاي شهرستان اهواز و وجود تبعيض ها و عدم توجه به روستاها با انتقاد از عملكرد مديريت سابق شركت گاز گفت: توجه شركت گاز به مناطق شهرستان اهواز بسيار كم بود. هم اكنون بسياري از روستاهاي بخش هاي اسماعيليه، مركزي و غيزانيه مورد بي مهري قرار دارند و فاقد گاز مي باشند. وي گفت: مديرعامل شركت گاز خوزستان هم در اين جلسه اعلام كرد كه روند كاري ما در شركت گاز بر اساس عدالت محوري است و از اينكه روستاهايي در شهرستان اهواز وجود دارد كه از لحاظ تامين گاز با مشكلاتي روبرو هستند براي ما ناراحت كننده است و لذا قول مي دهيم در سال جاري به همت همكارانم نسبت به تامين گاز روستاهاي شهرستان اهواز اقدام كنيم.



:: بازدید از این مطلب : 1546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : روابط عمومی دهیاری الباجی
ت : سه شنبه 4 تير 1393

RSS

Powered By
loxblog.Com